Одржан стручни скуп "Негујмо усмено и писано изражавање"
- Детаљи
- Погодака: 3787
Стручни скуп "Негујмо усмено и писано изражавање" одржан је у Центру за стручно усавршавање у образовању у суботу 20. октобра. У оквиру овог стручног скупа реализоване су радионице са циљем богаћења речника, унапређивања и усавршавања различитих облика писаног изражавања које се могу на исти начин применити у раду са ученицима. Учесници су имали прилику да изразе своју креативност, међусобно размењују искуства и добили доста корисних и практично применљивих савета за рад.
Реализатори ове активности биле су Славица Драгић, учитељ у пензији и Оливера Ђорђевић, учитељ у ОШ „Светозар Марковић“ Лесковац.
Опширније: Одржан стручни скуп "Негујмо усмено и писано изражавање"
Предавање за школске библиотекаре Јабланичког и Пчињског октобра
- Детаљи
- Погодака: 3733
На иницијативу Актива школских библиотекара Јабланичког округа уз подршку наше дугогодишње сараднице Татјане Јанков, дипломираног библиотекара у Народној библиотеци "Радоје Домановић" Лесковац, у уторак 16. октобра 2018. године организовали смо стручни скуп.
Предавању на тему "Ревизија и отпис библиотечко-информационе грађе и извора у школској библиотеци" присуствовали су библиотекари основних и средњих школа Јабланичког и Пчињског округа. Циљ предавања био је предлог мера за унапређење стручног рада кроз приказ стања инвентара и ревизије у школским библиотекама у Јабланичком округу, на основу анализе података из База Мрежа библиотека Србије. Татјана Јанков позвала је све присутне библиотекаре да се укључе у ревизију и дају предлог за даљу сарадњу.
Опширније: Предавање за школске библиотекаре Јабланичког и Пчињског октобра
Реализован стручни скуп "Савремени изазови васпитања"
- Детаљи
- Погодака: 3360
У организацији Центра за стручно усавршавање у образовању у суботу 6. октобра одржан је стручни скуп "Савремени изазови васпитања". Реализатор овог предавања био је Стеван Станојевић, дипл.психолог, мастер педагог, психотерапеут под супервизијом који је говорио на следеће теме: Комуникација са децом; Адекватно и неадекватно награђивање и кажњавање и усклађеност са узрастом и приликама; Специфичности комуникације путем савремених медија и друштвених мрежа и утицај технологије на децу и младе; Генерацијски јаз у модерно доба и нарастајућа отуђеност између деце и одраслих; Слабљење ауторитета родитеља и наставника; Специфичности дигиталног насиља; Интернет порнографија и адолесценти, пример с импотенцијом; Конкретне вежбе и терапијске технике за идентификовање и решавање проблема у раду са децом и адолесцентима.
Опширније: Реализован стручни скуп "Савремени изазови васпитања"
Одржан стручни скуп "Савремени изазови васпитања"
- Детаљи
- Погодака: 3406
У организацији Центра за стручно усавршавање у образовању у Лесковцу одржан је стручни скуп "Савремени изазови васпитања" који је у суботу 9. јуна реализовао Стеван Станојевић, дипл. психолог, мастер педагог и психотерапеут под супервизијом.
Учесници овог стручног скупа кроз евалуацију изразили задовољство због обрађивања тема значајних за њихов свакодневни рад. Било је речи о начинима комуникације са децом - непосредној и комуникацији путем савремених технологија, награђивању и кажњавању и ауторитету наставника и родитеља. У завршном делу представљене су конкретне вежбе и терапијске технике за идентификовање и решавање проблема у раду са децом и адолесцентима.
Опширније: Одржан стручни скуп "Савремени изазови васпитања"
Одржан стручни скуп "БУКирање лектире: како да обавезно читање ван школе постане слободније и атрактивније"
- Детаљи
- Погодака: 3458
У четвртак 31. маја је у Центру за стручно усавршавање у образовању одржан стручни скуп под називом "БУКирање лектире: како да обавезно читање ван школе постане слободније и атрактивније".
Предавање је одржала Милица Вучковић, професор књижевности, књижевни критичар, докторанд на Филозофском факултету у Новом Саду, која је говорила о предлозима, саветима и триковима за приступ и обраду слободних лектира. Такође је било речи и о томе како време нових технологија може да помогне развоју читалачког укуса код ученика и буђењу истраживачког духа.